yenigelinler

>Mutlu oldum :))))))

Posted on: January 16, 2011

>Süpersiniz şimdi bloguma bakarken gördüm benim tam 11 tane izleyicim olmuş yaşasın çok sağ olun var olun yuppiiii gerçekten çok mutlu oldum😀

İyi geceler kendinize iyi bakın hanımlar
yeni gelin🙂

Leave a Reply

    • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
    • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
    • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

    Categories

