yenigelinler

>Kumaş sepetlerim…

Posted on: January 17, 2011

>Selamlar hanımlar,
Nasılsınız bakalım bu hafta inşallah herkes iyidir…. Kumaş sepetlerimi yapalı epey bir zaman geçti ama tembellikten ancak resimlerini düzenleyebildim. Bakalım beğenicek misiniz?

3 tane diktim hatta en baştakini elimde diktim, diğerlerini annemlere gittiğimde makinada diktim sadece haliyle hızlı oldular o kadar hani makinannız yoksa elinizdede dikebilirsiniz. Bir ara yapılışını da paylaşacağım zaten….

Bu da kitaplığa yerleştirilmiş hali. Nasıl olmuş???
Kendinize iyi bakın,
yeni gelin🙂

5 Responses to ">Kumaş sepetlerim…"

>çok güzel olmuş yerlerinede yakışmışlar.. yapılışını beklerim şahsen dikiş konusuna adım atıyorumda :))

>Teşekkürler…. en kısa zamanda inşallah bu aralar finallerim var biterbitmez adım adım ekleyeceğim yapılışını inşallah:))

>ellerine sağlık çok güzel olmuşlar kalıbı varmı yoksa 10 marifetten falanmı faydalandın çok şeker olmuşlar güle güle kullan

>çok güzeler ellerimize sağlık. Yapılışın da paylaşırsan daah güzel olur. Bizde yapardık hani!!!

>selmanın sepeti: paylaşacağım bir ara çiçeğiyle beraber yapılışını ama bu ara sınavlarım var…. ratatoule: ya sanırım 10 marifette de linki paylaşılmıştı ama bende ölçülerini ekleyeceğim bir ara:))

Leave a Reply

    • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
    • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
    • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

    Categories

