yenigelinler

>yine kutu …….

Posted on: January 25, 2011

>Evet başlıktanda anlaşılacağı üzere ben yine kutu kapladım :))) Ama napim dayanamıyorum…. Ama bu sefer ki bir geri dönüşüm çalışması oldu kutuları ben yapmadım elime geçen poşet çay kutularını değerlendirdim. Elimde 2 seri kutu var yani biribirine uyumlu olsun diye aynı malzmelerle yaptığım ( yoksa evde bir sürü kutum var :)) ) bunları da onlara ekledim. Hani kendim yaptım diye demiyorum ben pek bir beğendim bakalım siz beğenecek misiniz??

 Sözde markaları belli olmasın diye resmi eklerken boyadım hiç belli olmuyor değil mi :)))
Ve karşınızda benim yeni kutularım…. Açık renkli olanı yatak odasında ki kutularımın yanına koydum diğer ikisi benim hobi malzmelerimi koyduğum kutularımdan  oldular.

4 Responses to ">yine kutu ……."

>çok güzel olmuşlar.güle güle kullan.ama kutuların ince kartondan olması dezavantaj tabi.içine konulan malzemeye göre kullanışlılığı değişir.ama çok şık duruyorlar.

>evet haklısın canım ama bunlara az ve hafif şeyler koyduğumdan pek sorun olmuyor… ama genelde kalın mukavvadan kendim yapıyorum kutularımı🙂

>Sevgili Fatma,Bu kutuları kumaşla kaplarsan daha çok beğeni toplayabilirsin. Şu anda kırk yama stili olarak kullanılıyor. Seni seviyoruz. Emel ve Nur From Körfez Konutları

>Aklımda ablada öyle kalın güzel kutu bulamadım😦 artık kimsede ayakkabı kutusunu atmıyor ki… Emel ablaya da selam çok öptüm :)))

Leave a Reply

    • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
    • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
    • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

    Categories

