yenigelinler

>Kutu serim 2…

Posted on: January 26, 2011

>Merhabalar hanımlar,

Bugünde serimin ikincisi olan, hobi malzemelerimin bulunduğu kutuları size göstereyim dedim. Bu sefer içindekilerle resimledim. Ama bir kere daha gördüm ve anladım ki ne yazıkki resim çekmeyi beceremiyorum😦 ne yapalım artık olduğu kadar…. 

 Bu kutuların hepi geri dönüşüm ben yapmadım ama ben kapladım🙂
 Benim hobi setim :)) Kırmızı kutuyu oluklu kartondan yaptım…
 düğmelerim, çıtçıtlarım ve broş iğnelerim
 iğnedenliklerim,  mezuram, çizgi taşım vs.
 dantellerim, su taşıları, lastikler vs.
 kurdele ve iplerim…
 süslenmek için beni bekleyen taçlarım, boncuklar, pullar, inciler ve kurdele çiçeklerim…

ve boncuklarım….

Nasıl buldunuz bakalım????

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin🙂

8 Responses to ">Kutu serim 2…"

>ellerinize sağlık çok güzel olmuş beğendim yaptıklarınızı.bende izleyiciniz oldum:)

>teşekkür ederim :))

>blogun çok güzel canım benim.izlemeye aldım.

>teşekkür ederim şekercim🙂

>süper güzel buldum. :)Ellerine sağlık.

>you are so organized…very well…

>thank you very much creative mind🙂

Leave a Reply

    • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
    • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
    • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

    Categories

