yenigelinler

>Keçe telefon kılıfı ve çiçekli atkı….

Posted on: February 5, 2011

>İyi hafta sonları hanımlar🙂 birkaç gündür yoktum buralarda sınavlarım bitti çok şükür, kardeşimde yanıma geldi bu hafta sağ olsun, beni çok mutlu etti🙂 Bu hafta biraz yoğun geçtiğinden pek birşey yapamadım aslında. Şu an akşamları örgü örmekle meşgulüm çok hain planlarım  var😀 ama biraz daha zaman gerekli paylaşmam için….

Gelelim  keçe telefon kılıfına çok basit telefonun ölçüsüne göre kestim diktim, üzerine de kalıpla kestiğim kuşu ve kalpli kelebeği yapıştırdım o kadar….



Buradaki yazımda yaptığım çiçeklerden  daha önce bahsetmiştim işte onların bir kısmını bu atkıya diktim nasıl olmuş ???

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin🙂

5 Responses to ">Keçe telefon kılıfı ve çiçekli atkı…."

>This floral strip is scarf??very smart..i love the flowers..you are so talented my sweety..keep it up…plz add a translate gadget my dear…!!!

>Thank you very much honey :)) I will promise I add a translate gadget as soon as…..

>I added creative mind:) My blog's translate gadget is at the end of page.

>atkı şahane olmuş.ellerine sağlık…

>Sağol alanaycım🙂

Leave a Reply

    • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
    • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
    • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

    Categories

