yenigelinler

>Çanta düzenleyicim…..

Posted on: February 14, 2011

>İyi haftalar hanımlar,

Bu aralar keyfim yok nedense, hiçbirşeyle ilgilenmek istemiyorum. Havalardan mı kaynaklanıyor yoksa başka bir nedenden mi onuda bilmiyorum…. Yaptıklarımı resimlemeye bile üşeniyorum o yüzden bu raalar blogumu boşladım . Aslında şu an bebek şekeri  daha doğrusu doğum günü şekeri  yapıyorum epey bir oyalıyor beni. Bitince resimleyip sizler le de paylaşacağım inşallah.
Şimdi gelelim çanta düzenleyicime bu fikri bir çok sitede gördüm ama en güzellerini tiryaki hobi yapıyor. Bakmanızı tavsiye ederim.Ben de sadece dağınıklığımı toplasın ve çantamı değiştirirken oyalanmayayım diye basit bir model yaptım. Zaten evde dikiş makinem olmadığı için elimde dikebildiğim şeyleri yapıyorum genelde. İnşallah bir ara yapım aşamalarınıda paylaşacağım. Ben severek kullanıyorum bakalım siz beğenicek misiniz???

  

 
Bu kumaşı çok sık kullanıyorum ama hala bitmedi… Yaza bir pijama bile yapabilirim. O kadar çok ki babamdan almıştım. Babamlar bir ara Koton için pijama falan yapmışlardı oradan kalmıştı. Kalanıda bana verdi sağ olsun. Canım babam benim seni çok seviyorum : ) ( nereden çıktı bu derseniz birden içimden geldi yazıverdim ).  eeeee nasıl olmuş????

Bu arada bugün Mevlid Kandili herkesin kandili mübarek, ettiğiniz dualar kabul olsun.
Ben sevgililer gününü kutlamam ama yine de buradan söyleyeyim sevgilier gününüz de kutlu olsun….

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin🙂

7 Responses to ">Çanta düzenleyicim….."

>yeni gelin şunu aşama aşama yaparken anlatsana çok seviyorum dikş dikmeyi lakin beceremiyorum.belki gösterirsen bende denrim.gerçi yazında yapıcam demişsin ama istekler var deyip atlazsın diye yazdım:)kolay gelsin

>süper olmuşlar bence, ah ah bir de dikiş makinemiz olsa ne harikalar çıkacak elimizden ama🙂 kandilin mübarek olsun canım, kocaman sevgiler🙂

>Sezobigo; Öncelikle teşekkür ederim🙂 Bu hafta sana söz aşama aşama resimleyip ekleyeceği bloğa :))Mayan' nın Cicileri: Teşekkür ederim🙂 Aynen öyle birde makine olsa neler yaparız neler🙂 Seninde kandilin mübarek olsun canım….

>güle güle kullan ellerine sağlık,kullanışlı güzel bir çanta olmuş,kandilini kutlarım ayrıca ayrıntıları bende bekliyorum:)

>Teşekkür ederim waterlily :)Bu hafta kesin ekleyeceğim resimleri:D

>güle güle kullan canım kumaşda çok şık gerçekten

>Teşekkür ederim neclacım🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


    • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
    • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
    • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

    Categories

    %d bloggers like this: