yenigelinler

>Ayşe Deniz’ in cicileri…

Posted on: February 22, 2011

>

Günaydınlar efendim🙂 Nasılsınız bu sabah? Umarım herkes iyidir ve hiçbir sorun yoktur…
Daha önce burada bahsettiğim tütüyü kuzenimin kızı yani benim geniş ailemin en küçük üyesi olan sevgili yeğenim Ayşe Deniz’ e yapmıştım. Dünkü yazımda paylaştığım doğum günü şekerlerini gönderirken ona da tütüyü ve yaptığım birkaç şeyi gönderdim. Kuzucuğuma saç bandı ördüm birkaç tane ve onun içinde lavantalı süsler yaptım.
Nasıl olmuş???

 Bebek saç bantlarını ben 70 ilmekten 3cm ördüm. Örgü modelinide bir ters bir düz ve haroşe olarak yaptım.

 Ve hepsi tütüyle birlikte bu kutuya kondular. Güle güle kullansın benim küçücük yeğenim🙂

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin🙂

5 Responses to ">Ayşe Deniz’ in cicileri…"

>çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık🙂 bayıldım cidden!!! kocaman sevgiler🙂

>çok tatlı olmuşlar canım. Güle güle kulansın inşalah. elerine sağlık

>Maya' nın cicileri; Teşekkür ederim, Çok sevindim beğendiğine :)Selmanın sepeti; Teşekkürler🙂 İnşallah küçümenime olur hiç görmedim çünkü onu ne yazıkki tekrar teşekkürler yorumun için🙂

>ellerine sağlık canım ayşecikde sağlıkla kullansın çok cici olmuşlar.

>Teşekkür ederim örgü çantam🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


    • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
    • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
    • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

    Categories

    %d bloggers like this: