yenigelinler

>Örgü sepet….

Posted on: February 28, 2011

>Selamlar ve iyi haftalar hanımlar🙂

Bu örgü sepetleri çok beğeniyorum. Her yerde gördüğümde alsam mı almasam mı diye kendimle kavga ediyordum🙂 Annem sağ olsun canım sıkılınca örerim diye bana bir torba ip almştı. Ben de hem o ipler değerlensin hem de sepetler benim içimde kalmasın diye bende bunları denedim…. Baktım hoşuma gitti duruşuda, şimdi iki tane daha öreceğim ki seriyi tamamlayayım. Ama sabırsız bir insan olduğum için seriyi tamamlayamadan paylaşıyorum🙂

Yapılışına gelince hanımlar hani bu tığ şişler var ya onlarla ördüm. Sanırım Tunus işi diye geçiyor örgü modeli…. İstediğiniz boyutta örüp kenarlarından dikiyorsunuz sonra da ip rengine uygun kumaşı astar olarak hazırlayıp içine koyuyoruz. İşte bu kadar :))))

Buyrun resimler…….

Nasıl olmuş ?????

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin🙂

7 Responses to ">Örgü sepet…."

>harika olmuş çanım ellerine sağlık dip kısmına (yoğurt kaplarının kapaklarından yada röntgen filmlerinden )sert bir tabaka kesip koyabilirsen duruşu daha düzgün olur yıkılma da yapmaz.çok beğendim.

>Teşekkür ederim örgüçantam🙂 Bende altına mukavva koymuştum ama senin önerinide uygulayacağm, bir yoğurt sever olarak evde yoğurt kapağından fazla birşey yok😀

>çok güzel olmuş.. ipler biraz farklı galiba. ben çok sevdim.eline sağlık… örme kısmı kolayda, şu içinin astarı süper olmuş. kumaşla birleşince daha hoş duruyor…

>Teşekkür ederim canım🙂 İpler aksine bildiğin yün ip hatta tabiri caizse ucuz ipler varya hep ayrı satılır onlardan o yüzden ekonomik sepet aslında😀 Sadece kumaşa para veriyorsun o kadar çünkü dediğin gibi kumaşla daha güzel oluyor….

>Ben ipin keten falan olduğunu düşünmüştüm, hiç öyle ucuz ip gibi görünmüyo. çok hoş olmuş

>şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim ama anlamadım.

>Nurancım teşekkür ederim🙂 Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyorum ne yazıkki😦 Ben mesela tığ işi bilmem yapamam da ama bu örgü çok kolay videoyu istersen tığ bilen birine izlet o çözer sana anlatır… Ben annemden öğrenmiştim annem bebek hırkası yapıyor bu modelle….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


    • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
    • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
    • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

    Categories

    %d bloggers like this: