yenigelinler

>İlk EVA (Sünger Kağıt) denemelerim….

Posted on: March 4, 2011

>Evayla yapılmış birçok şey görüyordum bloglarda. Dedim bende bir deneyeyim nasıl birşey oluyormuş diye…. Bence evayla çalışmak keçeyle çalışmak gibi çok zevkli ben bayıldım 🙂 Tavsiye edilir hele çoçuğunuzda varsa alın önünüze Evaları keyifli vakit geçirin birlikte….. Ben öyle çok zor şeyler denemedim açıkçası  ( ama şu an yapılacaklar listesine evadan bebek yapımını ekledim ) kalıpla kestiğim şekilleri yine evayla kapladığım tahta mandalların üstüne yapıştırdım arkasınada magnet ekledim ve güzel magnetlerim oldu 🙂

 

 

Kendinize iyi bakın,
yeni gelin 🙂

Leave a comment


  • None
  • yenigelinler: Bendeniz üretmeyi,öğrenmeyi,yeni şeyler yapmayı seven, işleyen demir ışıldar sözünü kendisine ilke edinmiş genç bir mühendisim. Blogumd
  • yenigelin :): >Nurancım teşekkür ederim :) Ya aslında tunus işi çok kolay hatta normal örgüden daha çabuk ilerliyor anlatiim dicem ama terimleri bilmiyo
  • Nuran Özalp: >şu tunus işi de baya güzel gösteriyor örneği. sık iğneden daha şık olmuş. ben bilmiyorum maalesef tunus işini. videodan da seyrettim a

Categories